Postat 17 oktober 20168 år Någon som har tips på en tystare skummare till Red Sea Max 130. Den som sitter i när jag köpte karet låter som ett reaplan (karet är köpt beg. Så jag vet inte om det är original eller inte)
Postat 17 oktober 20168 år @Carro Tunze har haft en som passar. Om du går till förstasidan och klistrar in följande ord - tunze skummare 130 - i Googles sökfält så får du fram tips. Carro - är du den Carro som var aktiv här för en 7 - 10 år sedan? I så fall - Välkommen tillbaks - eftersom det står att du blev medlem 2006 så tror jag det är så MVH Lasse
Postat 18 oktober 20168 år Författare @Lasse Det stämmer startade ett kar 2006. Å tack, nu är det nya tag.
Postat 17 februari 20178 år Har du den gamla modellen rsm och plockar bort orginalskummaren så rekommenderar jag att du köper en sån här: http://shop.mediabaskets.com/Red-Sea-Max-Media-Basket-RSM3V20.htm Och sen hydor slim skim nano eller Tunze 9001 comline som skummare
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.