peterj66 Postat 1 november 2016 Postat 1 november 2016 Hur länge kan man vänta sig att det tar innan skummaren slutar skumma över efter att man använt revepoxi? Kan säga att jag aldrig igen köper epoxi. Luktar illa, är dyrt och sabbar ytspänningen helt. Citera
peterj66 Postat 2 november 2016 Författare Postat 2 november 2016 Glöm att jag frågade. Fick svar på annat håll. Citera
peterj66 Postat 2 november 2016 Författare Postat 2 november 2016 Dock en aning förvånad över att ingen på detta forumet haft samma problem med epoxi. Jag måste ha fått tag på en ovanlig sort. Citera
MattiasN Postat 2 november 2016 Postat 2 november 2016 Hos mig slutar skummaren skumma istället Skickat från min SM-G920F via Tapatalk Citera
Ouscazz Postat 3 november 2016 Postat 3 november 2016 16 timmar sedan, MattiasN sa: Hos mig slutar skummaren skumma istället Samma sak här, precis som vid matning, vattnet tappar ytspänning och skummaren slutar skumma. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.