Robbygg Postat 18 mars 2006 Postat 18 mars 2006 Det ska finnas två versioner varav den billiga ska tydligen inte funka i Sverige. Sen behöver man väl komplettera med en Siemens mobiltelefon C35 eller någåt sådant, eller det ingår? Citera
Abby Postat 15 december 2007 Postat 15 december 2007 hmm ja köpte en iks precis nu ! den kostade mig 5500 med ph redox och temp... och en styrskena .... billigt vet ja inte men te tillkommer pumpar och mycket annat ja har ingen aning vilka pumpar ja ska använda någon som har ett tips ? Citera
tropfrog Postat 16 december 2007 Postat 16 december 2007 skall du styra pumparna med iks dimmbar skena så behöver du en tunze turbelle classic eller motsvarande aquacare pump. Om du vill styra med simmodmodul så kan du välja iks egna pumar, det är väl mest en smaksak.Är det någon som vet om det har kommit streampumpar/wavebox som är styrbara via iks ännu? Det finns ju en väldigt hög villhafaktor i såna leksaker MVHMagnus Citera
wrang Postat 16 december 2007 Författare Postat 16 december 2007 Är det någon som vet om det har kommit streampumpar/wavebox som är styrbara via iks ännu? Det finns ju en väldigt hög villhafaktor i såna leksaker MVHMagnusNej ingen bra styrning på IKS för tunze var bla därför jag sålde min IKS. Allt é förlegat å de verklar inte ha nått sikte att ta fram nya saker heller då jag skickade dom ett mail och frågade Citera
tropfrog Postat 16 december 2007 Postat 16 december 2007 Men det finns väl andra tillverkare än tunze??Jag kommer att köra med de gamla trotjänarna tt classic tills nåt nytt och fräscht dyker upp. Abby, finns det funderingar på kalkreaktor nu? Eller vad har du tänkt använda iks till mer än pumparna?MVHMagnus Citera
Abby Postat 16 december 2007 Postat 16 december 2007 jepp så fort ja har hittat en passande kalkraktor ... du får säga till tropfog .. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.