Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat

@Tribiani

Fenomenet med dubbla eller trippla poster uppträder då och då. Orsaken tror jag är att ibland skickas posten iväg när man trycker på skicka men rutan du skriver i uppdateras inte - den är fortfarande öppen i redigeringsläge - och skickaknappen är fortfarande aktiv. Man trycker igen - ibland med samma resultat. I förra gränssnittet fanns en spärr - du kunde inte skicka om det inte gick tillräckligt länge mellan försöken - tror det var 60 sekunder. Om posten var skickad men inte uppdaterad fick du ett medelande om att det inte går att skicka så tätt. Då vågade du manuellt uppdatera sidan. Iofs - när detta inträffar så kopierar jag numera mitt inlägg innan manuell uppdatering.

MVH Lasse

Postat

Jag vet inte riktigt varför det händer. Det finns en spärr mot det men den verkar ju inte fungera. Det är tydligen fler som har det problemet och det verkar vara mest med Microsoft Edge. Jag har lagt in en liten fix för att förhindra dubbla poster (även om det redan finns i IPS) så får vi se om det hjälper. Försök att trigga fram felet igen @Lasse

bypass_flood_control.png

Postat
  • Författare

Skall bli nästa gång det låser sig. Försök nu - inte edge

Testar med edge lite senare

MVH Lasse

PS Gick iväg rätt - kunde inte testa

Ändrat av Lasse

Postat

jag råkade ut för samma sak för ett par dar sen när jag la ut en annons. när jag sen gick in o kollade så låg där tre. men jag tog bort två av dom så va väl knappt nån som märkte det

Postat

Jag har också lyckats lägga ut så det blivit 3 likadana annonser i köp och sälj och jag är inte smart nog att fatta hur i h-vete jag tar bort.....:/

Postat
@mandarinen @Tribiani
det går väl inte att ta bort själv?
Mvh
Kim

Nej, man måste kontakta Admin eller Moderator.
Antingen via taggning, PM eller klicka på symbolen "Rapportera".

Skickat från en iPhone 7+ med Tapatalk
Postat

Nä, använde hemsidan. Som vanligt när det blir dubbelposter så hängde inlägget sig. När allt var uppdaterat såg jag att det blivit dubbla inlägg. 

Mvh

Kim

Postat

Dubbelt för mig nyss..

Använde Tapatalk pro i mobilen.. första inlägget segade lite , gjorde inget sen uppdaterade jag i new post.. då fanns mitt inlägg med två ggr..

Med vänlig hälsning, Manne

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.