Lasse Postat 30 november 2016 Postat 30 november 2016 @Tribiani Fenomenet med dubbla eller trippla poster uppträder då och då. Orsaken tror jag är att ibland skickas posten iväg när man trycker på skicka men rutan du skriver i uppdateras inte - den är fortfarande öppen i redigeringsläge - och skickaknappen är fortfarande aktiv. Man trycker igen - ibland med samma resultat. I förra gränssnittet fanns en spärr - du kunde inte skicka om det inte gick tillräckligt länge mellan försöken - tror det var 60 sekunder. Om posten var skickad men inte uppdaterad fick du ett medelande om att det inte går att skicka så tätt. Då vågade du manuellt uppdatera sidan. Iofs - när detta inträffar så kopierar jag numera mitt inlägg innan manuell uppdatering. MVH Lasse Citera
Tribiani Postat 30 november 2016 Postat 30 november 2016 Jag vet inte riktigt varför det händer. Det finns en spärr mot det men den verkar ju inte fungera. Det är tydligen fler som har det problemet och det verkar vara mest med Microsoft Edge. Jag har lagt in en liten fix för att förhindra dubbla poster (även om det redan finns i IPS) så får vi se om det hjälper. Försök att trigga fram felet igen @Lasse Citera
Lasse Postat 30 november 2016 Författare Postat 30 november 2016 (ändrat) Skall bli nästa gång det låser sig. Försök nu - inte edge Testar med edge lite senare MVH Lasse PS Gick iväg rätt - kunde inte testa Ändrat 30 november 2016 av Lasse Citera
Tribiani Postat 30 november 2016 Postat 30 november 2016 Förhoppningsvis ska du inte kunna få det felet igen men händer det så skriv här igen. Citera
krille 55 Postat 30 november 2016 Postat 30 november 2016 jag råkade ut för samma sak för ett par dar sen när jag la ut en annons. när jag sen gick in o kollade så låg där tre. men jag tog bort två av dom så va väl knappt nån som märkte det Citera
mandarinen Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 Jag har också lyckats lägga ut så det blivit 3 likadana annonser i köp och sälj och jag är inte smart nog att fatta hur i h-vete jag tar bort.....:/ Citera
Tribiani Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 25 minuter sedan, mandarinen sa: Jag har också lyckats lägga ut så det blivit 3 likadana annonser i köp och sälj och jag är inte smart nog att fatta hur i h-vete jag tar bort.....:/ Har det hänt nu @mandarinen? Citera
Kimozabe Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 @mandarinen @Tribiani det går väl inte att ta bort själv? Mvh Kim Citera
Ouscazz Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 @mandarinen @Tribiani det går väl inte att ta bort själv? Mvh KimNej, man måste kontakta Admin eller Moderator. Antingen via taggning, PM eller klicka på symbolen "Rapportera".Skickat från en iPhone 7+ med Tapatalk Citera
Tribiani Postat 7 december 2016 Postat 7 december 2016 Kommer du ihåg vad som hände @Kimozabe? Använder du Tapatalk? Jag plockade bort den ena posten. Citera
Kimozabe Postat 7 december 2016 Postat 7 december 2016 Nä, använde hemsidan. Som vanligt när det blir dubbelposter så hängde inlägget sig. När allt var uppdaterat såg jag att det blivit dubbla inlägg. Mvh Kim Citera
Tribiani Postat 7 december 2016 Postat 7 december 2016 Hmm ok tack. Jag la ändå in ett extra skydd för att det inte ska ske. Citera
_Manne_ Postat 14 december 2016 Postat 14 december 2016 Dubbelt för mig nyss.. Använde Tapatalk pro i mobilen.. första inlägget segade lite , gjorde inget sen uppdaterade jag i new post.. då fanns mitt inlägg med två ggr..Med vänlig hälsning, Manne Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.