Sanntommy Postat 24 januari 2017 Postat 24 januari 2017 Har precis köpt en Aqua illumination hydra 26 HD och vill veta hur man kopplar in den via wi-fi! Dom vet ej hur man gör på butiken så där fick man ingen hjälp: (.appen i telefonen har jag iPhone är det men sen fattar jag inte hur man ska gå till väga?vet inte äns vilket som är serie numret Citera
DanneI Postat 24 januari 2017 Postat 24 januari 2017 (ändrat) Är det inte en app du laddar ner till telefonen via AI:s sida och sedan synkar dom.... Fungerar via dator också. https://my.aquaillumination.com/login.html Ändrat 24 januari 2017 av DanneI Citera
Sanntommy Postat 24 januari 2017 Författare Postat 24 januari 2017 (ändrat) Har laddat ner appen men den hittar inte lyset! Lyser bara en röd lampa bakom led belysningen:(jag måste ha missat något! Går in via dator så ska man skriva in serie numret för att få in ledbelysningen men inget av alla nummer funkar! Vet inte vart serie numret står Ändrat 24 januari 2017 av Sanntommy Citera
Slanten Postat 24 januari 2017 Postat 24 januari 2017 Vet inte om det är rätt modell, men här finns en instruktionsvideo Annars är det bara att söka vidare på Youtube Citera
Sanntommy Postat 24 januari 2017 Författare Postat 24 januari 2017 Var inte rätt ändå men tack i alla fall:) har kollat runt som tusan men med inget resultat Citera
hundben Postat 24 januari 2017 Postat 24 januari 2017 Hitta en pdf som finns på google där dom förklarar hur du ska göra även vart allt står eller kolla hur dom gör på utube satt själv o kolla hur dom gjorde nyligen Citera
Slanten Postat 24 januari 2017 Postat 24 januari 2017 @hundben Kan du inte lägga upp länken eller filen så att stackarn får hjälp? Citera
DanneI Postat 24 januari 2017 Postat 24 januari 2017 (ändrat) 2 timmar sedan, Sanntommy sa: Har laddat ner appen men den hittar inte lyset! Lyser bara en röd lampa bakom led belysningen:(jag måste ha missat något! Går in via dator så ska man skriva in serie numret för att få in ledbelysningen men inget av alla nummer funkar! Vet inte vart serie numret står Har iaf för mig att serie-numret är kring dioden som blinkar/lyser, ska lysa blått, finns det inte en "reset" knapp där också. Kan ha fel, har ej hållit på så mycket med hydra men tror du måste registrera den innan detta fungerar. Skapa ett konto och som sagt jag tror du finner numret vid dioden någonstans. Ändrat 24 januari 2017 av DanneI Citera
P Strand Postat 25 januari 2017 Postat 25 januari 2017 Hej jag har själv hydra HD 26 Du måste koppla upp dig mot lampans wi-fi gå in i tel sök nätverk där hittar du lampans wi-fi och koppla upp dig mot den sen följ anvisningarna i tel eller dator Patrik// 1 Citera
Sanntommy Postat 25 januari 2017 Författare Postat 25 januari 2017 Det konstiga är att den hittar inte lampan! Dioden bak ska väll lysa i någon annan färg!min lyser röd Citera
P Strand Postat 25 januari 2017 Postat 25 januari 2017 Lyser den eller blinkar rött lyser den är lampan för varm blinkar den så skall man kontakta support Citera
P Strand Postat 25 januari 2017 Postat 25 januari 2017 Jag har en Quick guide skall jag fota den och lägga med 1 Citera
Sanntommy Postat 25 januari 2017 Författare Postat 25 januari 2017 den lyser konstant rött! Har gjort det sen jag koppla in den Fick hem den i måndags från triton akvarium Citera
P Strand Postat 25 januari 2017 Postat 25 januari 2017 Hej igen det verkar som om något är trasigt vill du ha min snabb guide den är från RSM uppgradering till led ljuset hydra 26 HD Citera
xedar Postat 25 januari 2017 Postat 25 januari 2017 (ändrat) Hej http://www.theaquariumsolution.com/files/Setting up AI Prime or Hydra HD.pdf konstant röd = Thermal shutdown EDIT: enligt sida 11 Ändrat 25 januari 2017 av xedar 1 Citera
Sanntommy Postat 25 januari 2017 Författare Postat 25 januari 2017 Du kan skicka snabbguiden tack:) Citera
Sanntommy Postat 26 januari 2017 Författare Postat 26 januari 2017 Tack för guiden kan behöva den när jag får den nya belysningen! Var tydligen fel på den såndå var det inte så konstigt att det inte gick! Får en ny snart hoppas jag Citera
Sanntommy Postat 3 februari 2017 Författare Postat 3 februari 2017 Har fått den nya lampan nu och den funkar som den ska:) men undrar hur man ställer in den? Tex om man vill att det blåa lyset ska lysa längre än det andra på kvällen Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.