BrauAG Postat 29 januari 2017 Författare Postat 29 januari 2017 Fortfarande mjölkigt. Men ändå bättre än igår Citera
Kjelle Postat 29 januari 2017 Postat 29 januari 2017 Verkar som du löst saltet i tempererat kranvatten.Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro Citera
BrauAG Postat 29 januari 2017 Författare Postat 29 januari 2017 2 minuter sedan, Kjelle sa: Verkar som du löst saltet i tempererat kranvatten. Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro Jag köpte färdigt saltvatten från butik. Men de klarnar mer och mer. Ska jag ta ut lite å tillsätta nytt? Citera
Kjelle Postat 29 januari 2017 Postat 29 januari 2017 Det klarnar under veckan. Du har väl köpt en hink salt och tillsatt vatten hemma förmodar jag.Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro Citera
BrauAG Postat 29 januari 2017 Författare Postat 29 januari 2017 Nej jag köpte den färdigt. Men upptäckte nu att de va ca 31 grader i vattnet. Kan det vara en bidragande orsak? Citera
Kjelle Postat 29 januari 2017 Postat 29 januari 2017 Varför blandar du inte vattnet själv? Om man blandar ett bra salt vid 25 grader så löser det sig inom ett par timmar rätt hyfsligt. Jag brukar dock genomlufta/cirkulera vattnet minst någon dygn. Då är det kristallklart. Fast du behöver inte vara orolig dimman kommer lätta under veckan!Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro Citera
BrauAG Postat 29 januari 2017 Författare Postat 29 januari 2017 2 timmar sedan, Kjelle sa: Varför blandar du inte vattnet själv? Om man blandar ett bra salt vid 25 grader så löser det sig inom ett par timmar rätt hyfsligt. Jag brukar dock genomlufta/cirkulera vattnet minst någon dygn. Då är det kristallklart. Fast du behöver inte vara orolig dimman kommer lätta under veckan! Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro Dimma har redan börjar lätta är. Fick tipset att klä pumparna med filtervadd. Har gått så nu i några timmar å de e redan stor skillnad. Citera
Kjelle Postat 29 januari 2017 Postat 29 januari 2017 Slog du i vattnet rakt upp och ner i korallsanden är det ju inte konstigt att det blev extra disigt. Tänkte inte på den tidigare. Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro Citera
BrauAG Postat 1 februari 2017 Författare Postat 1 februari 2017 Nu har klarhet äntligen kommit. På söndag är det dags att hämta ls Citera
BrauAG Postat 10 februari 2017 Författare Postat 10 februari 2017 (ändrat) Nu har stenen och den första firren samt en eremit flyttat in Ändrat 10 februari 2017 av BrauAG Citera
BrauAG Postat 10 februari 2017 Författare Postat 10 februari 2017 Han va inte så jätte sugen på å va med på bild Citera
BrauAG Postat 25 februari 2017 Författare Postat 25 februari 2017 1 timme sedan, Ouscazz sa: Kul när det börjar röra sig i karet. Ja de e riktigt kul. Blev 2 clowner åxå. Svåra å få med på bild för dom simmar som tokar Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.