Cathulu Postat 15 januari 2006 Författare Postat 15 januari 2006 menar om man köper en iks som har tyska på sig.Går det då att lägga in engelska på den? Citera
Capote Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 menar om man köper en iks som har tyska på sig.Går det då att lägga in engelska på den?Det går fint. Gå till IKS hemsida och hämta hem programvaran för IKS'n på engelska plus ett program för att ladda IKS'n från PC. Man behöver en kabel mellan IKS och PC som är mycket enkel att bygga om man inte redan har en. Länkar till det finns här på SG. Citera
Cathulu Postat 15 januari 2006 Författare Postat 15 januari 2006 tack! Då har jag just köpt mig en IKS för 1900:- /Jens Citera
Vargklo Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 tack! Då har jag just köpt mig en IKS för 1900:- /JensHar du inte köpt några mätmoduler också? Citera
Cathulu Postat 15 januari 2006 Författare Postat 15 januari 2006 ska göra det. Har några på gång Men för att kunna styra kalkreaktorn måst jag ha en ph modul och en switch-socket panels? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.