Daniel florste Postat 11 mars 2017 Dela Postat 11 mars 2017 Hej, Min sandvändande sjöstjärna har under natten gått från att se jättefin ut till att ha skadade armar med gröna och gula "klasar" på armarna. Vad händer med den? Har 2 clowner och 2 blåbenade eremiter, en anemon och turbosniglar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Christian J Postat 11 mars 2017 Dela Postat 11 mars 2017 Kan det vara eremiterna som ätit av den? Får de tillräckligt med mat? 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Daniel florste Postat 11 mars 2017 Författare Dela Postat 11 mars 2017 Ja det tycker jag att dom får:) Dom har aldrig visat intresse för den tidigare men man vet ju inte.. Ser nästan ut som att armarna "löses upp" men den är aktiv och tittar upp från sanden till o från... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltisLinda123 Postat 11 mars 2017 Dela Postat 11 mars 2017 Kan bli sådär om den inte får tillräckligt med mat då börjar dom äta upp sig själva kan man säga 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Daniel florste Postat 24 mars 2017 Författare Dela Postat 24 mars 2017 Den såg värre ut dagen efter så klarade sig inte tyvärr... Min ena eremit har nu även plockat 2 sniglar så inga mer sjästrärnor eller "slöa" sniglar :/ Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 24 mars 2017 Dela Postat 24 mars 2017 Hur gammalt är karet? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.