Jokkmokksjocke Postat 28 november 2017 Författare Postat 28 november 2017 2 minuter sedan, Nicaea sa: Är din ute och käkar på dagen? Några planer på vad du ska göra när gan ätit allt? Jag funderar på att pröva att ge chaeto.. Ja hittills har den ätit konstant nästan. Man kan följa bajsspåren också haha. Jag lämnar tillbaka den när den är klar, så de kan sälja den igen. 1 Citera
mikoto Postat 29 mars 2018 Postat 29 mars 2018 Mitrax krabborna är riktigt tuffa! Det är synd att de är så små bara, kilopriset är riktigt taskigt på de. Men jag ska skaffa några sådana igen. 1 Citera
Jokkmokksjocke Postat 29 mars 2018 Författare Postat 29 mars 2018 12 timmar sedan, mikoto sa: Mitrax krabborna är riktigt tuffa! Det är synd att de är så små bara, kilopriset är riktigt taskigt på de. Men jag ska skaffa några sådana igen. Haha ja dåligt med kött 1 Citera
Jokkmokksjocke Postat 24 augusti 2018 Författare Postat 24 augusti 2018 Jaha de va ett tag sedan..så här ser mitt ut nu, efter lite SPS-död i somras 2 Citera
Mellmountain Postat 30 augusti 2018 Postat 30 augusti 2018 Snyggt! Jag går i tankarna kring ett Reefer 170 (som första salt akvarium). Har du lust att specificera vad du har för utrustning? Är det något speciellt som du gillar/inte gillar med karet? Citera
Jokkmokksjocke Postat 30 augusti 2018 Författare Postat 30 augusti 2018 15 minuter sedan, Mellmountain sa: Snyggt! Jag går i tankarna kring ett Reefer 170 (som första salt akvarium). Har du lust att specificera vad du har för utrustning? Är det något speciellt som du gillar/inte gillar med karet? Hej Ja du finner allt längre bak i tråden. (början) Nyos skummare, Ecotech, Vectra pump, Mp10, Reeflink och Raidon-lampa. En reaktor med kol och en Twin med titan värmare från Tunze...thats it. Fördelar: Skönt med allt i ett Välbyggt och snyggt Slipper bygga PVC etc. Nackdelar: Du kommer tycka det är för litet efter 2 månader, köp större. Liten ATO, skitjobbigt. Flottören för ATO, sätter igen då och då. Blir saltfilm och lite lite läckaget på kopplingar men ingen "major" Trångt i skåpet för inkopling 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.