kocknick Postat 23 mars 2017 Dela Postat 23 mars 2017 Vilken skummare ska man uppdatera till? fattar att BK är värstingen pga summan man får lägga ut för att få den godingen i sumpen! men om dom pengarna inte finns? kollat på ati power cone och nyos quantum? har idag en deltec 1456 tror jag den heter, men tycker den förlorat mycke kraft nu efter 2 år... 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
m0jjen Postat 23 mars 2017 Dela Postat 23 mars 2017 Sitter i exakt samma båt. Har idag en deltec sc1456 som är lite trött. Jag har beställt en nyos quantum 160 som dess ersättare. Har tyvärr inte fått hem den ännu så kan inte säga något speciellt om den. 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
sundvall Postat 23 mars 2017 Dela Postat 23 mars 2017 Hade själv en sån Niklas men jag bytte till en 1660 och det är stor skillnad Så rekomenderar en sån helt klartSkickat från min iPhone med Tapatalk 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kocknick Postat 23 mars 2017 Författare Dela Postat 23 mars 2017 Dock Lite sugen på ati PCliknande utseende/byggnation som på en BKO har nån något att säga om dom bra eller dåligt så skriv gärna! Jo deltec har ju funkat bra hittills Fredrik! är det styrbar pump på den? Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 23 mars 2017 Dela Postat 23 mars 2017 NYOS, som m0jjen rekommenderade, ser riktigt fina ut. De verkar vara klassen över Deltec m.fl. 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 23 mars 2017 Dela Postat 23 mars 2017 Alternativet är en begagnad BK... 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
m0jjen Postat 23 mars 2017 Dela Postat 23 mars 2017 7 minuter sedan, kocknick sa: Dock Lite sugen på ati PCliknande utseende/byggnation som på en BK O har nån något att säga om dom bra eller dåligt så skriv gärna! Jo deltec har ju funkat bra hittills Fredrik! är det styrbar pump på den? Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro Nej den är inte styrbar, du kan ju höja och sänka vattennivån som vanligt, du kan även kontrollera luftintaget med en skruv på ljuddämparen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
sundvall Postat 23 mars 2017 Dela Postat 23 mars 2017 Dock Lite sugen på ati PCliknande utseende/byggnation som på en BKO har nån något att säga om dom bra eller dåligt så skriv gärna! Jo deltec har ju funkat bra hittills Fredrik! är det styrbar pump på den? Skickat från min iPhone med Tapatalk ProJa pumpen på 1660 är styrbar samma kontroller som till 1456.Men pumpen är större, trodde inte det skulle vara så stor skillnad men det är det Kollade själv på ati skummaren men den är stor så se till att du har plats .Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kocknick Postat 24 mars 2017 Författare Dela Postat 24 mars 2017 Det blev en ati power cone 250i, såg en video på tuben och var hooked Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 24 mars 2017 Dela Postat 24 mars 2017 Coolt. Rysligt bra pris på den! 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kocknick Postat 24 mars 2017 Författare Dela Postat 24 mars 2017 Ja jag tyckte det också! Såg rejäl ut för en bra slant! Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 7 april 2017 Dela Postat 7 april 2017 Ati powercone är mycket skummare för pengarna! 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kocknick Postat 7 april 2017 Författare Dela Postat 7 april 2017 Det var det verkligen otroligt nöjd med köpet!Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.