jonasroman Postat 29 april 2017 Postat 29 april 2017 Ny artikel från undertecknad, eran nya redaktör;-) Med vänlig hälsning Jonas Roman/Redaktör SG ... 1 Citera
freguz Postat 29 april 2017 Postat 29 april 2017 Kul med avancerade artiklar (bortom min nivå) Vore kanske extra bra om det låg som vanlig text skriven direkt iIPS, så allt blir sökbart ifrån sökrutan? eller missar man nån bra poäng då? 1 Citera
jonasroman Postat 29 april 2017 Författare Postat 29 april 2017 2 timmar sedan, freguz sa: Kul med avancerade artiklar (bortom min nivå) Vore kanske extra bra om det låg som vanlig text skriven direkt iIPS, så allt blir sökbart ifrån sökrutan? eller missar man nån bra poäng då? hej har inget emot det men saknar kompetens hur man gör det. Hur gör jag då? Citera
Moose Postat 29 april 2017 Postat 29 april 2017 Vad han menar är att du skall skriva som ett vanligt foruminlägg istället för att bifoga en pdf Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.