Jokkmokksjocke Postat 11 maj 2017 Postat 11 maj 2017 Tänker typ som ett lexicon, lista på fiskar med lite info och bilder. Hittar massor "där ute" men vad har ni för tips och rekommendationer ? Citera
stigigemla Postat 11 maj 2017 Postat 11 maj 2017 Skriv "Boktipset" i sökrutan så får du en massa träffar. Citera
Jokkmokksjocke Postat 11 maj 2017 Författare Postat 11 maj 2017 2 timmar sedan, stigigemla sa: Skriv "Boktipset" i sökrutan så får du en massa träffar. Jovisst, jag har sökt mycket på forumet ock på nätet. Problemet är att de är rätt gamla trådar här. Böckerna kanske är bra men de kan ju också ha hänt en del nytt. Tänkte om det finns något nytt eller om de gamla hederliga är bra och de som gäller ? Citera
Lasse Postat 12 maj 2017 Postat 12 maj 2017 (ändrat) Scott W Michael´s serie "Reef fishes series" är en bra serie vad gäller olika arter, släkten och familjer. Fortfarande aktuell. Inte böcker men innehåller en hel del "modern" information Reef2Reef´artikelserie. MVH Lasse Ändrat 12 maj 2017 av Lasse 2 Citera
DSB Postat 12 maj 2017 Postat 12 maj 2017 (ändrat) 11 timmar sedan, Lasse sa: Scott W Michael´s serie "Reef fishes series" är en bra serie vad gäller olika arter, släkten och familjer. Fortfarande aktuell. Inte böcker men innehåller en hel del "modern" information Reef2Reef´artikelserie. MVH Lasse Har alla utkomna böcker i serien, problemet med den är att de delar som saknas inte kommer att färdigställas. Om han inte ändrat sig de senaste året. Annars håller jag med, de som kommit ut är mycket bra. Skickat från min SM-A510F via Tapatalk Ändrat 12 maj 2017 av DSB 3 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.