Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

A150w har jag haft och jag tyckte fläkten lät högfrekvent och irriterande. Har en Ai prime nu som jag är mycket nöjd med (men den är inte knäpptyst den heller).

• Gilla 1
Postat
A150w har jag haft och jag tyckte fläkten lät högfrekvent och irriterande. Har en Ai prime nu som jag är mycket nöjd med (men den är inte knäpptyst den heller).

På mitt reefer kör jag XR30, låter som en hårtork

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Postat (ändrat)
42 minuter sedan, Jokkmokksjocke sa:

På mitt reefer kör jag XR30, låter som en hårtork

Jag har haft två XR30 över mitt gamla akvarium, de var en relaxavdelning i jämförelse med A150W ;) Den lät som en tandläkarborr ungefär.

Ändrat av Strikt
  • Gilla 1
Postat
23 minuter sedan, Strikt sa:

Jag har haft två XR30 över mitt gamla akvarium, de var en relaxavdelning i jämförelse med A150W ;) Den lät som en tandläkarborr ungefär.

Hahaha...tur att Kessil A80 är fläktlös så jag inte blir tokig på kontoret :-)

• 1 månad senare...
Postat

Någon som vet vart man kan köpa kessil A80 i Sverige? Hittar bara utländska sidor när man googlar! Iofs kan man hitta ganska bra priser på eBay bl.a. men sen lär det ju tillkomma tullavgift på den när ska in i Sverige.
Har beställt en prime HD men vill ju ha det så tyst som möjligt när det ska stå i vardagsrummet :)

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...