jeber Postat 19 juni 2017 Postat 19 juni 2017 Vad är det som växer bredvid knapparna? De små gröna "bollarna" Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
mcjagg Postat 19 juni 2017 Postat 19 juni 2017 Hej det ser ut som bubbel alger finns info om det här i forumet mvh Frank Citera
krille 55 Postat 19 juni 2017 Postat 19 juni 2017 tror inte det är bubbelalger. Ser ut som en typ av macroalg. Jag kommer inte ihåg va den heter men det är säkert nån annan som kommer på namnet. Va försiktig med dom knapparna, är en palythoa en av dom giftigare sorterna. Vill inte skrämma dej, bara informera om du inte visste Citera
BatmanGefle Postat 19 juni 2017 Postat 19 juni 2017 ser ut som en typ av macroalg. Caulerpa Racemosa?Skickat från min Reeflink med Tapatalk Citera
jeber Postat 19 juni 2017 Författare Postat 19 juni 2017 tror inte det är bubbelalger. Ser ut som en typ av macroalg. Jag kommer inte ihåg va den heter men det är säkert nån annan som kommer på namnet. Va försiktig med dom knapparna, är en palythoa en av dom giftigare sorterna. Vill inte skrämma dej, bara informera om du inte visste Tackar jag har förstår det, men om jag inte är fel informerad är dem bara farliga ovan vattnet?Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
krille 55 Postat 19 juni 2017 Postat 19 juni 2017 så är det. och om du tar i dom under vattnet med sår på fingrarna. det va därför jag skrev att jag inte ville skrämmas, bara informera Citera
jeber Postat 19 juni 2017 Författare Postat 19 juni 2017 så är det. och om du tar i dom under vattnet med sår på fingrarna. det va därför jag skrev att jag inte ville skrämmas, bara informera Okej skadar inte att upplysa lite extra Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
krille 55 Postat 19 juni 2017 Postat 19 juni 2017 Kan ju va nån annan som inte vet o läser detta. Då har vi ju gjort en god gärning tillsammans 2 Citera
Ouscazz Postat 20 juni 2017 Postat 20 juni 2017 18 timmar sedan, jeber sa: Tackar jag har förstår det, men om jag inte är fel informerad är dem bara farliga ovan vattnet? Njae.. jag blir yr och lätt illamående om jag stoppar händerna i ett akvarium med Zoanthus eller Palythoa. Citera
jeber Postat 20 juni 2017 Författare Postat 20 juni 2017 Njae.. jag blir yr och lätt illamående om jag stoppar händerna i ett akvarium med Zoanthus eller Palythoa.Oj, jag har inte känt av något än Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
stigigemla Postat 20 juni 2017 Postat 20 juni 2017 Den referensförgiftningen min ögonläkare kollade när jag hade min Protopalythoaförgiftning var en trefärgad Zoanthus. Så visst kan Zoanthus också bära på giftet. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.