Postat 19 juni 20178 år Vad är det som växer bredvid knapparna? De små gröna "bollarna" Skickat från min iPhone med Tapatalk
Postat 19 juni 20178 år tror inte det är bubbelalger. Ser ut som en typ av macroalg. Jag kommer inte ihåg va den heter men det är säkert nån annan som kommer på namnet. Va försiktig med dom knapparna, är en palythoa en av dom giftigare sorterna. Vill inte skrämma dej, bara informera om du inte visste
Postat 19 juni 20178 år ser ut som en typ av macroalg. Caulerpa Racemosa?Skickat från min Reeflink med Tapatalk
Postat 19 juni 20178 år Författare tror inte det är bubbelalger. Ser ut som en typ av macroalg. Jag kommer inte ihåg va den heter men det är säkert nån annan som kommer på namnet. Va försiktig med dom knapparna, är en palythoa en av dom giftigare sorterna. Vill inte skrämma dej, bara informera om du inte visste Tackar jag har förstår det, men om jag inte är fel informerad är dem bara farliga ovan vattnet?Skickat från min iPhone med Tapatalk
Postat 19 juni 20178 år så är det. och om du tar i dom under vattnet med sår på fingrarna. det va därför jag skrev att jag inte ville skrämmas, bara informera
Postat 19 juni 20178 år Författare så är det. och om du tar i dom under vattnet med sår på fingrarna. det va därför jag skrev att jag inte ville skrämmas, bara informera Okej [emoji106] skadar inte att upplysa lite extra [emoji1] Skickat från min iPhone med Tapatalk
Postat 19 juni 20178 år Kan ju va nån annan som inte vet o läser detta. Då har vi ju gjort en god gärning tillsammans
Postat 20 juni 20178 år 18 timmar sedan, jeber sa: Tackar jag har förstår det, men om jag inte är fel informerad är dem bara farliga ovan vattnet? Njae.. jag blir yr och lätt illamående om jag stoppar händerna i ett akvarium med Zoanthus eller Palythoa.
Postat 20 juni 20178 år Författare Njae.. jag blir yr och lätt illamående om jag stoppar händerna i ett akvarium med Zoanthus eller Palythoa.Oj, jag har inte känt av något än [emoji51]Skickat från min iPhone med Tapatalk
Postat 20 juni 20178 år Den referensförgiftningen min ögonläkare kollade när jag hade min Protopalythoaförgiftning var en trefärgad Zoanthus. Så visst kan Zoanthus också bära på giftet.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.