Postat 20 juni 20178 år Jaha..så har jag startat min Nano på kontoret. Innovative Marien Nuvo fusion 10 med Kessil A80.
Postat 20 juni 20178 år Ska du inte jobba nått på kontoret? Med ett sånt kar bredvid skrivbordet gör man inte många knop... Ser trevligt ut!
Postat 20 juni 20178 år Författare Haha...avdragsgillt...personaltrivsel :-) Ändrat 20 juni 20178 år av Jokkmokksjocke Ops, särskrivning
Postat 21 juni 20178 år 20 timmar sedan, Jokkmokksjocke sa: Haha...avdragsgillt...personaltrivsel :-) Låter som en trevlig arbetsplats
Postat 26 juni 20178 år Författare Helt själva sedan i Torsdags, de överlevde Midsommar och mår bra. Blev en liten film också, som är filmad åt fel håll.
Postat 29 juni 20178 år Författare Enligt metoden så var de nu dax för lite korall :-) Passande då att Triton precis fått in lite nytt...woho!
Postat 7 juli 20178 år Författare En räka fick komma i lagom till semestern. Nu skall min kollega vara barnvakt åt dem i en vecka.
Postat 20 oktober 20177 år Författare On 2017-06-20 at 22:38, Jokkmokksjocke sa: fel Ändrat 20 oktober 20177 år av Jokkmokksjocke
Postat 6 mars 20187 år Rullar fint fortfarande @Jokkmokksjocke? ☺ Nöjd med din a80? Köpte du en spectral controller också? Sugen på att själv slå till på en a80 till mitt kommande nano, överväger dock att skippa controllern (snål och det ska faktiskt bara stå på dass.. ☺)
Postat 6 mars 20187 år Författare 2 timmar sedan, j0nas sa: Rullar fint fortfarande @Jokkmokksjocke? ☺ Nöjd med din a80? Köpte du en spectral controller också? Sugen på att själv slå till på en a80 till mitt kommande nano, överväger dock att skippa controllern (snål och det ska faktiskt bara stå på dass.. ☺) Jodå de rullar på, lite mer alger än man vill ha. Men funkar fint. Får väl uppdatera med lite bilder någon dag. Inspirerade min kollega så han har ett likadant på sitt skrivbord nu ...haha.. Har inger å klaga på när det gäller Kessil:en, kör utan kontroller...behövs inte tycker jag.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.