Gå till innehåll

id på kejsare


rickard81

Rekommenderade inlägg

vad kan detta vara för kejsare. Vet att det finns 2 sorter som är väldigt lika-

Apolemichthys xanthurus eller Apolemichthys xanthotis det är frågan. Xanthotis är endemisk i röda havet så vet du ursprunget kan du avgöra. Annars är det hur svart huvudet är som avgör (Röda havs varianten skall vara svartare). Men det är ju inte lätt att avgöra om man bara har den ena...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 år senare...

En bra orsak att inte låsa/ta bort gamla trådar är ju att man slipper skriva samma saker flera gånger.

En annan är att då kan man hitta nyttig information utan att fråga.

Men även om tråden är gammal så gör det inget om man skriver i den, det är aldrig fel att lyfta fram lite gammalt lite då och då, det kan ju ha kommit ny information som kan tas upp.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jo d e klart, men går det inte att läsa det som står trots att tråden e låst??? trodde bara att det stoppade folk att skriva mer.. jo desto mer nyttig info desto bättre.. delar gärna med mig av det som jag har haft erfarenhet av oavsett ålder på tråden. eftersom jag själv märker att gammla trådar ha varit nyttofulla för min del. brukar iof läsa datum på det man svarar.. när man inte ha ett fruntimmer som tjattrar i örat på en samtidigt då hehe.. men men.. nu står det iaf min erfarenhet av firren i fråga..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...