Nelli Postat 15 september 2017 Postat 15 september 2017 Hej, jag har en misstänk större stjärna, som var på väg till den mindre och dagen efter försvann ena ben, sedan en till... för säkerhets skull flyttade jag den drabbade och nu undrar om det går att ha fler stjärnor i samma kar utan att riskera deras hälsa? Tack på förhand! Citera
Christian J Postat 15 september 2017 Postat 15 september 2017 Om du menar Archaster typicus så har jag för mig att jag sett kar med flera exemplar. Sjöstjärnor kan släppa armar på grund av stress, vet ej om den andra sjöstjärnan kan vara orsaken. Citera
Nelli Postat 16 september 2017 Författare Postat 16 september 2017 jag vet inte vad/vem kan stressa dom... den ända jag såg kommunicera med stjärnor var räckan... kan det va det? Citera
Nelli Postat 16 september 2017 Författare Postat 16 september 2017 säljaren var säker på att han hade 2 styck men en försvann spårlöst... trots att karet va tomt i princip, lyckades vi inte hitta den andra... därför börjar jag fundera på saken. Citera
Hella42 Postat 30 september 2017 Postat 30 september 2017 jag hade 2 sandvändande sjöstjärnor, en försvann spårlöst, vet ej va det berodde på men borta är den Citera
Johan254 Postat 2 november 2017 Postat 2 november 2017 man ska ju mata dom där, jag vet ej hur dock.. köpte nån pellets som droppade till botten direkt. hamnade på en sjöstjärna. men den sov nog för den rörde inte på sig. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.