selje Postat 4 oktober 2017 Postat 4 oktober 2017 Her er noen av bildene jeg har tatt som jeg er ekstra fornøyd med. Kamera: Canon EOS 600D Objektiv: EF-S 60mm F2,8 Macro USM Disse bildene er tatt for hånd: Naso Literatus Zebrasoma Flavescens Aberrant (White Tang). Denne var det utrolig vanskelig å få et bilde av. Den hvite gjennomsiktige kroppen var ikke enkel å få frem. Naso Vlamingii Ukjent wrasse. Selve bildet er kanskje ikke det beste, men denne wrassen var helt umulig å få tatt bilde av omtrent. Den var i konstant bevegelse så jeg var så sykt fornøyd når jeg endelig fikk et bilde som jeg kunne bruke. Disse er tatt med stativ: Aussie Scolymia Euphyllia Anchora med en lang sweeper. 6 Citera
selje Postat 4 oktober 2017 Författare Postat 4 oktober 2017 (ändrat) Her er et par til. Ricordea Yuma Montipora Setosa Også et bilde jeg tok da jeg testet Orphek Atlantik lampen for første gang. Ändrat 4 oktober 2017 av selje 9 Citera
ormet Postat 4 oktober 2017 Postat 4 oktober 2017 Härliga bilder! Kirurger är inte ofta stilla så det är en utmaning att få en bra bild på dem 1 Citera
selje Postat 4 oktober 2017 Författare Postat 4 oktober 2017 22 minutes ago, ormet said: Härliga bilder! Kirurger är inte ofta stilla så det är en utmaning att få en bra bild på dem Takk for det! Joa de er jo som oftest i bevegelse de også, men disse svømte i det minste foran glasset. Wrassen gikk bare mellom steiner og koraller osv 15 minutes ago, Moose said: Mycket fint! Mera Tack! Takk for det. Skal se hva jeg har av gamle bilder i arkivet her Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.