Postat 19 december 2025Dec 19 Författare Ytterligare bilder. Tycker jag för första gången lyckats få med hur det faktiskt ser ut i verkligheten på fotona.Hoppas ni gillar !
Postat onsdag vid 14:343 dgr Författare Då var sumpen ren och fin. Blev inspirerad av en pedant jag känner haha 🤩 Håller även på med lite annat smått och gott fix. Svårt att se vad man gör bara när man har en kaktusraket i ansiktet som flyger runt 🥰
Postat onsdag vid 14:363 dgr Författare Som en humla i ansiktet hela tiden bzz bzz. Men han är en riktig gullunge.
Postat onsdag vid 15:023 dgr Undra vem den pedantisk personen är?Skicka hem han till mig och verkställ 😀.Din katusraket är fantastiskt cool🐡.Är verkligen en center piece 👊😎🤘
Postat 6 timmar sedan6 tim Författare Skummare rengjord och fin. Jag och @saltatrox har om ni inte märkt det en inofficiell tävling i vem som kan uppfinna den bästa lösningen eller manicken. Eller hitta ngt som förenklar. Har en rengöringsmaskin i modell gigantisk eltandborste. Den heter Sonic Scrubber. Sjukt effektiv och bra. Den är tom vattentät så man köra i Sump - kar. You name it. Tror det är 5 munstycken som medföljer i olika storlekar och form. Vad sa du nu då 🤣😍😛
Postat 1 timme sedan1 tim 5 timmar sedan, runstenen skrev:Skummare rengjord och fin. Jag och @saltatrox har om ni inte märkt det en inofficiell tävling i vem som kan uppfinna den bästa lösningen eller manicken. Eller hitta ngt som förenklar. Har en rengöringsmaskin i modell gigantisk eltandborste. Den heter Sonic Scrubber. Sjukt effektiv och bra. Den är tom vattentät så man köra i Sump - kar. You name it. Tror det är 5 munstycken som medföljer i olika storlekar och form. Vad sa du nu då 🤣😍😛Wow !!!😀....Halleluja 🙏🙌Det finns en gud ändå👌.Skönt att man inte är helt ensam..... Ändrat 56 minuter sedan56 min av saltatrox
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.