Postat 19 december 2025Dec 19 Författare Ytterligare bilder. Tycker jag för första gången lyckats få med hur det faktiskt ser ut i verkligheten på fotona.Hoppas ni gillar !
Postat onsdag vid 14:343 dgr Författare Då var sumpen ren och fin. Blev inspirerad av en pedant jag känner haha 🤩 Håller även på med lite annat smått och gott fix. Svårt att se vad man gör bara när man har en kaktusraket i ansiktet som flyger runt 🥰
Postat onsdag vid 14:363 dgr Författare Som en humla i ansiktet hela tiden bzz bzz. Men han är en riktig gullunge.
Postat onsdag vid 15:023 dgr Undra vem den pedantisk personen är?Skicka hem han till mig och verkställ 😀.Din katusraket är fantastiskt cool🐡.Är verkligen en center piece 👊😎🤘
Postat 8 timmar sedan8 tim Författare Skummare rengjord och fin. Jag och @saltatrox har om ni inte märkt det en inofficiell tävling i vem som kan uppfinna den bästa lösningen eller manicken. Eller hitta ngt som förenklar. Har en rengöringsmaskin i modell gigantisk eltandborste. Den heter Sonic Scrubber. Sjukt effektiv och bra. Den är tom vattentät så man köra i Sump - kar. You name it. Tror det är 5 munstycken som medföljer i olika storlekar och form. Vad sa du nu då 🤣😍😛
Postat 3 timmar sedan3 tim 5 timmar sedan, runstenen skrev:Skummare rengjord och fin. Jag och @saltatrox har om ni inte märkt det en inofficiell tävling i vem som kan uppfinna den bästa lösningen eller manicken. Eller hitta ngt som förenklar. Har en rengöringsmaskin i modell gigantisk eltandborste. Den heter Sonic Scrubber. Sjukt effektiv och bra. Den är tom vattentät så man köra i Sump - kar. You name it. Tror det är 5 munstycken som medföljer i olika storlekar och form. Vad sa du nu då 🤣😍😛Wow !!!😀....Halleluja 🙏🙌Det finns en gud ändå👌.Skönt att man inte är helt ensam..... Ändrat 3 timmar sedan3 tim av saltatrox
Postat 1 timme sedan1 tim Författare 1 timme sedan, saltatrox skrev:Wow !!!😀....Halleluja 🙏🙌Det finns en gud ändå👌.Skönt att man inte är helt ensam.....Nej fan. Vi knogar på. Morgondagens projekt blir byte av RODI filter + media. Då får jag använda min fina TDS mätare jag skaffade. En decimal så man kan tom se om det är 0,2 Eller 0,5. Eller 1,7 tex. Den mäter även konduktivitet samt temp. Lite onödigt haha. Men ibland är man dum och köpgalen.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.