hippo Postat 30 januari 2006 Dela Postat 30 januari 2006 jag har för mig att det ska finnas en kirurg som äter glasroser någon som vet vilken sort? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Christer T Postat 30 januari 2006 Dela Postat 30 januari 2006 Chelmon rostratus är ju ingen kirurg men den ska fungera har jag hört och läst. Har dock inte egen erfarenhet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
storasberg Postat 30 januari 2006 Dela Postat 30 januari 2006 har hört att pepparmintsräkor(eller vilken sort det nu var? kanske hette dom eldräkor ( samma art?) äter glasrosor...kanske stämmer...helröd mer eller mindre...inte putsarräka Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mandarin Postat 30 augusti 2008 Dela Postat 30 augusti 2008 chelmon rostratus,lysmata wurdemanni(räka)äter glasrosor. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Trilobite Postat 30 augusti 2008 Dela Postat 30 augusti 2008 har hört att pepparmintsräkor(eller vilken sort det nu var? kanske hette dom eldräkor ( samma art?) äter glasrosor...kanske stämmer...helröd mer eller mindre...inte putsarräkaEldräkor (Lysmata debelius) äter inte glasrosor. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jontebgood22 Postat 30 augusti 2008 Dela Postat 30 augusti 2008 joes jos... 5 minuter sen är glasrosorna ett minne blott ..ruskigt bra medel! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mano Postat 30 augusti 2008 Dela Postat 30 augusti 2008 chelmon rostratus,lysmata wurdemanni(räka)äter glasrosor.Oj här har det grävts fram en gammal tråd, går det bra att ha pepparmintsräkor (Lysmata wurdemanni) tillsammans med putsarräkor? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 30 augusti 2008 Dela Postat 30 augusti 2008 Oj här har det grävts fram en gammal tråd, går det bra att ha pepparmintsräkor (Lysmata wurdemanni) tillsammans med putsarräkor?japp.. det är inga problem.mvh manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.