Postat 30 januari 200619 år jag har för mig att det ska finnas en kirurg som äter glasroser någon som vet vilken sort?
Postat 30 januari 200619 år Chelmon rostratus är ju ingen kirurg men den ska fungera har jag hört och läst. Har dock inte egen erfarenhet.
Postat 30 januari 200619 år har hört att pepparmintsräkor(eller vilken sort det nu var? kanske hette dom eldräkor ( samma art?) äter glasrosor...kanske stämmer...helröd mer eller mindre...inte putsarräka
Postat 30 augusti 200817 år har hört att pepparmintsräkor(eller vilken sort det nu var? kanske hette dom eldräkor ( samma art?) äter glasrosor...kanske stämmer...helröd mer eller mindre...inte putsarräkaEldräkor (Lysmata debelius) äter inte glasrosor.
Postat 30 augusti 200817 år joes jos... 5 minuter sen är glasrosorna ett minne blott ..ruskigt bra medel!
Postat 30 augusti 200817 år chelmon rostratus,lysmata wurdemanni(räka)äter glasrosor.Oj här har det grävts fram en gammal tråd, går det bra att ha pepparmintsräkor (Lysmata wurdemanni) tillsammans med putsarräkor?
Postat 30 augusti 200817 år Oj här har det grävts fram en gammal tråd, går det bra att ha pepparmintsräkor (Lysmata wurdemanni) tillsammans med putsarräkor?japp.. det är inga problem.mvh manne
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.