Postat 26 november 20177 år jag har en Deltec SC 1351 som bubblar väldigt lite, jag har kollat så slangar osv. är rena och fria men den drar i sig väldigt lite luft och det blir väldigt lite bubblor, någon som har en ide?
Postat 27 november 20177 år Författare allt är rent och kollat flera gånger, inga hinder för luften alls, men ändå knappt några bubblor alls?
Postat 27 november 20177 år För säkerhets skull - har du kollat det lilla hålet som är ner till det vita insugningsröret. Min brukade sätta igen just där. MVH Lasse
Postat 27 november 20177 år Författare Japp och jag börjar misstänka att pumpen inte pumpar som den ska, ska lägga upp en film ikväll så kanske någon kan bedöma om den går som den ska
Postat 27 november 20177 år Författare -jag är en idiot -hade kopplat in fel strömadapter till pumpen så den gick ju på tomgång...
Postat 28 november 20177 år Som en gammal chef brukade säga: Bättre att inse att man är en idiot än att stå inför ett oförklarligt problem MVH Lasse
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.