stigigemla Postat 28 december 2017 Postat 28 december 2017 Man ser ingen förändring innan det helt plötsligt klarnar. Bara lugn. Det klarnade i alla andra fall och det kommer det att göra i ditt kar också. Citera
Kimozabe Postat 28 december 2017 Författare Postat 28 december 2017 Just now, stigigemla sa: Man ser ingen förändring innan det helt plötsligt klarnar. Bara lugn. Det klarnade i alla andra fall och det kommer det att göra i ditt kar också. Även om det har bildats kalksten pga överdosering av salt? Mvh Kim Citera
stigigemla Postat 28 december 2017 Postat 28 december 2017 Ja men det kan bli en tunn hinna av kalkstensdamm på bottenglaset. Citera
Kimozabe Postat 28 december 2017 Författare Postat 28 december 2017 Men det är ingen fara, kan jag bara suga ut. Tack så mycket Stig, då ser vi om det klarnar i helgen. Annars åker vattnet ut. Mvh Kim Citera
Lasse Postat 28 december 2017 Postat 28 december 2017 Om det inte är klart på måndag - försök fälla grumligheten med Easy life flytande filter media. Vänta några dagar efter tillsats av detta medel innan du byter vatten. MVH Lasse Citera
Kimozabe Postat 28 december 2017 Författare Postat 28 december 2017 Tack för tipset @Lasse Men kan jag inte slå i det redan imorgon? Klarnar det inte upp så byter jag allt vatten eller en del? Mvh Kim Citera
Lasse Postat 28 december 2017 Postat 28 december 2017 Det kommer att grumla lite av sig självt och jag är lite osäker på om det tar dessa fällningar. Men visst MVH Lasse Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.