Gå till innehåll

trodde jag aldrig...


knasten

Rekommenderade inlägg

tja!

måste bara berätta en ganska rolig sak!

strax innan jul 15-20 dec, tömmde jag mitt stora kar, flyttade allt (förutom lite sten) till mitt 340l. Jag o min sambo skulle till röda havet så farsan (som har blivit påhyvlad att ha mitt 340 hos sig)fick ta hand om liven!

stenen som jag inte fick plats med och hade VERKLIGEN ingen stans att ha den på, åkte ut på balkongen, snöade igen och frös! när vi kom hem igen 24 jan hade jag ett enormt akvarieprojektsbehov efter alla dyk o upplevelser!!! startade upp mitt 600 igen (som jag hade tänkt sälja men... där va så fint där nere...) fixa sten från 340l +lite ny + stenen på balkongen. när jag kollade lite närmre på balkongstenen såg jag att en ormsjöstjärna... gömt sig i den... jaja så går det ibland tänkte jag. efter tre dagar skulle jag ta ut den. tog en pincett och drog i en arm, den lever! efter ca 1,5mån och som kallast var det -15grader... visst, den är lite slö och så men, den lever! ganska ballt tyckte jag!

ngn annan som råkat ut för ngt liknande?

ha d

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
Guest NoName

Låter helt omöjligt, ok att en stjärna klarar sig i en fuktig sten under lång tid men 15 minus borde ha tagit kål på den ganska omedelbart... Nu tror jag inte att du ljuger, det finns en logisk förklaring till allt här i världen.. Nån som kan förklara?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...