Gå till innehåll

Rickards 200l


rickard81

Rekommenderade inlägg

  • Svar 59
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

  • 1 månad senare...
  • 2 veckor senare...
  • 4 veckor senare...
nice nice! vill också få mina clowner till min euphyllia eller sarcophyton, är dina vilda eller odlade?

Jag har två vilda och två odlade, dom vilda har tagit euhyllia som värd men mina odlade kan inte bestämma sig dom är både i euhyllian och i xenian.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

tog det lång tid för dom att inta sin bostad? mina clowner har varit i karet ca. 2 månader, dom tittar inte ens åt varken euphyllian eller sarcophytonen. det är NÄSTAN så jag har lust att ta lite fiskelina och knyta ett "koppel" till dom och fästa i en korall ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

tog det lång tid för dom att inta sin bostad? mina clowner har varit i karet ca. 2 månader, dom tittar inte ens åt varken euphyllian eller sarcophytonen. det är NÄSTAN så jag har lust att ta lite fiskelina och knyta ett "koppel" till dom och fästa i en korall ;)

Nån vecka kanske de tog.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Bilder på nya koraller. Xenian är från Sillen man tackar dom har växt på bra.

Såg ut som det fortfarande fanns i livet. Kul!

nice nice! vill också få mina clowner till min euphyllia eller sarcophyton, är dina vilda eller odlade?

Du vill väll inte ha dem Sarcophyton, eller? Mina drar in polyperna om något kommer nära! Har jag fel?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Du vill väll inte ha dem Sarcophyton, eller? Mina drar in polyperna om något kommer nära! Har jag fel?

Jag vill ha en bostad åt dom :) har hört folk som haft clowner i sarcophyton, jag vet inte om det är positivt eller negativt att ha dom i sarcophyton, men om det är som du säger så kanske det är lika bra att dom inte är i den.

såg en gång på herkules tror jag, symbios mellan anemon och clownfisk, helt amazing :) men vill inte ha anemon i mitt kar då jag dels vet hur svåra dom är och att många misslyckats, och misslyckande = krash?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 veckor senare...
  • 1 månad senare...
  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...