Henric Postat 19 september 2018 Postat 19 september 2018 Ska göra rent skummare. Ogräs ättika på biltema är billigare än på Ica. Är det någon som testat? Citera
mcjagg Postat 19 september 2018 Postat 19 september 2018 HejFunkar hur bra som helstMvh FrankSkickat från min SM-G900F via Tapatalk 1 Citera
Kimozabe Postat 19 september 2018 Postat 19 september 2018 (ändrat) 1 timme sedan, Henric sa: Ska göra rent skummare. Ogräs ättika på biltema är billigare än på Ica. Är det någon som testat? Ställde frågan för en dag sedan och fick samma svar av Stig så nu har du 2 som menar att det är ok Mvh Kim Ändrat 19 september 2018 av Kimozabe 1 Citera
mcjagg Postat 19 september 2018 Postat 19 september 2018 Japp bara kör på Skickat från min SM-G900F via Tapatalk 1 Citera
Kimozabe Postat 29 december 2018 Postat 29 december 2018 Hittar inte den andra tråden som @stigigemla svarade i. Ska göra rent skummaren och returpumpen imorgon tänkte jag. Hur mycket ättika per liter vatten? Hur ofta bör man göra detta, 2ggr/år eller oftare? Mvh Kim Citera
stigigemla Postat 30 december 2018 Postat 30 december 2018 Den gröna ättikan innehåller tensider som är farligt för djuren. Men klar ättika är ok. Jag tar väl ungefär 1/5 ättika. En gång om året borde räcka för skummaren. Pumpen kanske oftare. Du ser hur mycket utfällningar det är i den när du öppnat den. Citera
Kimozabe Postat 30 december 2018 Postat 30 december 2018 (ändrat) 1 timme sedan, stigigemla sa: Den gröna ättikan innehåller tensider som är farligt för djuren. Men klar ättika är ok. Jag tar väl ungefär 1/5 ättika. En gång om året borde räcka för skummaren. Pumpen kanske oftare. Du ser hur mycket utfällningar det är i den när du öppnat den. Tack Stig. Tycker inte det har sett ut som där är några direkta utfällningar alls när jag gjort vanlig rengöring men kör en rensning ändå. Jag måste börja skriva ner ett eget dummies-dokument Mvh Kim Ändrat 30 december 2018 av Kimozabe Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.