Draedon Postat 9 december 2006 Postat 9 december 2006 En fråga till er som har stream pumpar med styrning hur kör ni dom?Intervall 2 kör jag, har labbat lite men vet inte vad som är "optimalt". Men med intervall 2 så svajar mjukisarna så fint fram och tillbaka Inga nya bilder på burken? Citera
MARHAG Postat 31 januari 2007 Författare Postat 31 januari 2007 Jag har inte uppdaterad denna tråden på ett lite för att det inte hänt så mycket i utveklingen av akvariumet. Dock så har jag hållit på och beskämpat en invation av röda slemalger som har gjort att allt ser ganska tråkligt. Min skummare har också krånglat en del (slutade skumma) och där har det också gått åt en hel del tid för att få igång den igen.Men nu till lite trevligare saker, invånare antalet har ökat så smått så karet ser inte lika tomt ut längre.Här är listan på invånare.. Vissa ville t.o.m vara med på bild.AbborfiskarPterapogon kauderni 3stKejsareHolacanthus ciliaris 1stDvärg Kejsare:Centropyge loriculus 1stCentropyge multispinis 1stCentropyge bispinosus 1stCentropyge aurantius 1stCentropyge ferrugata 1stKirurger:Naso lituratus 1stCtenochaetus strigosus 1stAcanthurus pyroferus 1stZebrasoma flavescens 4stClownfiskar:Amphiprion ocellaris 3stFjärilsfiskar: Chelmon rostratus 1stTryckare:Odonus niger 1stLägredjur:Lysmata Amboinensis 5stOkänt antal sniglar av olika arter. Citera
MARHAG Postat 31 januari 2007 Författare Postat 31 januari 2007 Och en på de som ville vara på samma ställe vid samma tidpunkt. Citera
teggner Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 härligt kar och fiskval, hur funkar din niger? Citera
MARHAG Postat 1 februari 2007 Författare Postat 1 februari 2007 Ännu så länge så är den snäll, och skulle den börja bråka så är där fiskar som kan vara precis lika elaka tillbaka... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.