AndersTo Postat 20 november 2018 Postat 20 november 2018 Hej! Behöver hjälp med ID av dessa små polyper som dykt upp på en LS som jag köpte. Dålig bild men kanske ändå någon som vet vad det är för små polyper i mitten av bilden? De är lite neongröna i mitten. Är det Zoa eller Palythoa möjligen? Citera
Christian J Postat 21 november 2018 Postat 21 november 2018 (ändrat) Om du menar de två pyttesmå i mitten så liknar de stjärnpolyper tycker jag. Definitivt inte Palythoa. Ändrat 21 november 2018 av Christian J Citera
AndersTo Postat 21 november 2018 Författare Postat 21 november 2018 19 minuter sedan, Christian J sa: Om du menar de två pyttesmå i mitten så liknar de stjärnpolyper tycker jag. Definitivt inte Palythoa. Ja det var de jag menade. Skönt! Citera
Qurex Postat 5 januari 2019 Postat 5 januari 2019 Jag är oxå ganska säker på att det är gsp eller liknande men vill du inte ha dessa så skrapa bort ordentligt för de växer ganska bra annars. Alt. Knipsa bort den delen av stenen och sätt den på bakrutan eller liknande så får du en snygg matta av dessa.. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.