aeon Postat 28 december 2018 Dela Postat 28 december 2018 Vilka wrassar rekommenderar ni till ett 200 liters? Har mixed reef. En wrasse jag vet att jag inte vill ha igen är sixline.. Är ute efter coola wrassar som ej trackasserar andra fiskar. Har tre stora räkor som jag helst inte vill ha uppätna. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 29 december 2018 Dela Postat 29 december 2018 En skyggt men snällt släkte är de olika wetmorellaarterna. Kan vara svåra att få tag i men dyker upp då och då. Halichoeres chrysus är också trevliga och en eller två Macropharyngodon bipartitus är heller inte fel även om de blir lite större MVH Lasse 2 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Strikt Postat 29 december 2018 Dela Postat 29 december 2018 Jag hade i mitt gamla akvarium en hona av arten fågelwrasse, Gomphosus varius. Den är både vacker och väldigt rolig att följa men den lämnar inte räkor i fred. Får man tag i ett litet exemplar kanske det funkar ett tag. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
danne031 Postat 29 december 2018 Dela Postat 29 december 2018 Min Halichoeres Iridis kallad "Radiant wrasse" är jag oerhört nöjd med. Min H. Cosmetus också för den delen. 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
aeon Postat 29 december 2018 Författare Dela Postat 29 december 2018 3 timmar sedan, danne031 sa: Min Halichoeres Iridis kallad "Radiant wrasse" är jag oerhört nöjd med. Min H. Cosmetus också för den delen. Vad kul! Har viridiswrasse med mig i bilen nu :-D 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.