Mazi Postat 31 december 2018 Postat 31 december 2018 Hej! Snart levereras vår elbil och tänkte ta en premiärtur över bron och ner i Tyskland för att shoppa koraller, eller som frugan tror; sightseeing. Undrar därmed om någon har koll på om det finns några saltvattensbutiker värda ett besök i norra, gärna nordvästra, Tyskland? Tänker mig Hamburg, Berlin eller gärna ännu närmre Svea Rike. Tack på förhand, och Gott Nytt År! Citera
stigigemla Postat 31 december 2018 Postat 31 december 2018 KN- Aquaristik i Nordhorn skall vara igång. Annars är det mesta i saltväg från Ruhrområdet och söderut. I tidningen Koralle har du varje nummer ungefär 90 saltaffärer som annonserar. Enstaka tidningar, böcker eller prenumeration hittar du här: koralle-magazin.de 1 Citera
OR20 Postat 15 november 2020 Postat 15 november 2020 Du har Mrutzek i Ritterhude som säljer både torrvaror och levande, jag vill minnas från min tid i den trakten att du även har Deltec i närheten, men det är bara utrustning. 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.