Mazi 52 Posted December 31, 2018 Report Share Posted December 31, 2018 Hej! Snart levereras vår elbil och tänkte ta en premiärtur över bron och ner i Tyskland för att shoppa koraller, eller som frugan tror; sightseeing. Undrar därmed om någon har koll på om det finns några saltvattensbutiker värda ett besök i norra, gärna nordvästra, Tyskland? Tänker mig Hamburg, Berlin eller gärna ännu närmre Svea Rike. Tack på förhand, och Gott Nytt År! Quote Link to post Share on other sites
stigigemla 1,431 Posted December 31, 2018 Report Share Posted December 31, 2018 KN- Aquaristik i Nordhorn skall vara igång. Annars är det mesta i saltväg från Ruhrområdet och söderut. I tidningen Koralle har du varje nummer ungefär 90 saltaffärer som annonserar. Enstaka tidningar, böcker eller prenumeration hittar du här: koralle-magazin.de 1 Quote Link to post Share on other sites
OR20 18 Posted November 15, 2020 Report Share Posted November 15, 2020 Du har Mrutzek i Ritterhude som säljer både torrvaror och levande, jag vill minnas från min tid i den trakten att du även har Deltec i närheten, men det är bara utrustning. 1 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts