Dimorb Postat 31 mars 2019 Dela Postat 31 mars 2019 Jag har en svart bakgrund i mitt akvarium. Vet inte vad den är gjord utav men det växer blandade alger på den. Både mjuka och hårda. Jag har en massa acropora fraggar som jag kunde tänkt mig att placera runtomkring ytavrinningsboxen men hur skulle ni rekommendera att jag skall fästa dem så att de sitter kvar på glaset/bakgrunden tills dess att de har vuxit fast? Tacksam för tips. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dimorb Postat 4 april 2019 Författare Dela Postat 4 april 2019 Någon som har förslag? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
danne031 Postat 5 april 2019 Dela Postat 5 april 2019 En klick superlim, skrapa rent ytan så gott det går först. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dimorb Postat 4 maj 2019 Författare Dela Postat 4 maj 2019 Använde 2-epoxy.. funkar fint på bakgrunden. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.