Postat 27 april 20196 år Vad tänker du mata? Coral Sprint gjorde ett överraskande positivt intryck då Goniopora verkligen tycks älska den hos mig, medan Reef-Roids tas emot med en inte riktigt lika stor entusiasm i nuläget (har dock bara använt den i några enstaka veckor, än så länge). En nackdel med Coral Sprint är dock att den drar åt sig fukt väldigt lätt. Innehållet i burken blev kladdigt ganska snabbt.
Postat 28 april 20196 år Författare Tack! Jag letar egentligen efter ett bra "all-round" korallfoder för ett mixat LPS-SPS kar. Har sett mycket positiva omdömen om både Polyp Labs och Fauna Marins produkter.
Postat 28 april 20196 år 1 timme sedan, Richard Fåhraeus sa: Tack! Jag letar egentligen efter ett bra "all-round" korallfoder för ett mixat LPS-SPS kar. Har sett mycket positiva omdömen om både Polyp Labs och Fauna Marins produkter. Då skulle jag nog välja Reef-Roids. Det anses ju av många vara det bästa korallfodret på marknaden. Coral Sprint är antagligen för finkornigt för många storpolypiga koraller.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.