Magnus Hörkeby Postat 12 juni 2019 Postat 12 juni 2019 Någon som testat appen Aquarimate för att hålla koll på det mesta med akvariet eller finns det bättre? Citera
Kimozabe Postat 3 juli 2019 Postat 3 juli 2019 Vet inte vad det är för nåt. Men jag använder Aqua calculator, misstänker att det är något liknande. Mvh Kim Citera
Swann Postat 27 september 2020 Postat 27 september 2020 En liten kul sak. Jag skickade en fråga till dem (Aquarimate) om support för GHL Profilux och fick till svar att de jobbar på det! Citera
Oscarhaglund Postat 28 mars 2022 Postat 28 mars 2022 Jag har inte provat någon annan app men jag tycker att schemaläggningsfunktionen är värt priset iaf. Skönt att slippa hålla koll på allt sånt och att inte behlva dumpa in det i sin vanliga kalender Citera
Olivia.S Postat 28 mars 2022 Postat 28 mars 2022 Jag använder den också. Väldigt bra och enkel att använda. Jag gillar att man kan göra önskelistor och se sina utgifter Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.