Postat 28 augusti 20196 år Funktionen "Markera som såld" är åter i drift. Man kan markera en annons som såld, köpt, bytt eller skänkt i respektive underforum.
Postat 4 april 20214 år Hade det varit möjligt att kunna ändra så man kan avmarkera en annons som såld istället för att behöva göra en ny?
Postat 4 april 20214 år Kanske uttryckte mig galet. Alltså de jag menar är att om man har markerat sin annons som såld kunna ändra till att den är aktiv igen.
Postat 5 april 20214 år 22 timmar sedan, pepi skrev: Kanske uttryckte mig galet. Alltså de jag menar är att om man har markerat sin annons som såld kunna ändra till att den är aktiv igen. Det bör du kunna ändra på följande knapp
Postat 5 april 20214 år 4 minuter sedan, kaptenen skrev: Det bör du kunna ändra på följande knapp Fast det är ju förutsatt att man sitter vid datormaskinen vilket i mitt fall händer i 1% av fallen jag besöker forumet.
Postat 5 april 20214 år 1 timme sedan , pepi skrev: Fast det är ju förutsatt att man sitter vid datormaskinen vilket i mitt fall händer i 1% av fallen jag besöker forumet.
Postat 5 april 20214 år Kan säkert se lite annorlunda ut om man ex. har android men det bör finnas att hitta.
Postat 5 april 20214 år Jag har avmarkerat ämnet åt dig nu så får vi kika på varför du inte själv kan avmarkera. Är troligen en behörighetsfråga som behöver konfigueras
Postat 5 april 20214 år Har inget ämne direkt som behövde avmarkeras, var bara det att jag saknat funktionen.
Postat 20 april 20214 år 1 minut sedan, Tribiani skrev: Testa gärna igen @pepi. Applikationen är uppdaterad nu. Ingen skillnad.
Postat 20 april 20214 år Författare Skumt. Du ska kunna låsa upp dina egna annonser. Vi får kolla vidare på det här.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.