Tribiani Postat 28 augusti 2019 Postat 28 augusti 2019 Funktionen "Markera som såld" är åter i drift. Man kan markera en annons som såld, köpt, bytt eller skänkt i respektive underforum. Citera
pepi Postat 4 april 2021 Postat 4 april 2021 Hade det varit möjligt att kunna ändra så man kan avmarkera en annons som såld istället för att behöva göra en ny? Citera
Tribiani Postat 4 april 2021 Författare Postat 4 april 2021 Är det din annons bör du kunna avmarkera den Citera
pepi Postat 4 april 2021 Postat 4 april 2021 Kanske uttryckte mig galet. Alltså de jag menar är att om man har markerat sin annons som såld kunna ändra till att den är aktiv igen. Citera
kaptenen Postat 5 april 2021 Postat 5 april 2021 22 timmar sedan, pepi skrev: Kanske uttryckte mig galet. Alltså de jag menar är att om man har markerat sin annons som såld kunna ändra till att den är aktiv igen. Det bör du kunna ändra på följande knapp Citera
pepi Postat 5 april 2021 Postat 5 april 2021 4 minuter sedan, kaptenen skrev: Det bör du kunna ändra på följande knapp Fast det är ju förutsatt att man sitter vid datormaskinen vilket i mitt fall händer i 1% av fallen jag besöker forumet. Citera
kaptenen Postat 5 april 2021 Postat 5 april 2021 1 timme sedan , pepi skrev: Fast det är ju förutsatt att man sitter vid datormaskinen vilket i mitt fall händer i 1% av fallen jag besöker forumet. Citera
kaptenen Postat 5 april 2021 Postat 5 april 2021 Kan säkert se lite annorlunda ut om man ex. har android men det bör finnas att hitta. Citera
kaptenen Postat 5 april 2021 Postat 5 april 2021 Jag har avmarkerat ämnet åt dig nu så får vi kika på varför du inte själv kan avmarkera. Är troligen en behörighetsfråga som behöver konfigueras Citera
pepi Postat 5 april 2021 Postat 5 april 2021 Har inget ämne direkt som behövde avmarkeras, var bara det att jag saknat funktionen. Citera
Tribiani Postat 20 april 2021 Författare Postat 20 april 2021 Testa gärna igen @pepi. Applikationen är uppdaterad nu. Citera
pepi Postat 20 april 2021 Postat 20 april 2021 1 minut sedan, Tribiani skrev: Testa gärna igen @pepi. Applikationen är uppdaterad nu. Ingen skillnad. Citera
Tribiani Postat 20 april 2021 Författare Postat 20 april 2021 Skumt. Du ska kunna låsa upp dina egna annonser. Vi får kolla vidare på det här. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.