Chilli Postat 3 november 2019 Dela Postat 3 november 2019 Är det någon här som vågar svara på hur stort akvarium en foxface behöver för att trivas och må bra? Jag har försökt leta lite på Google men hittar väldigt olika svar där.. Skickat från min SM-G935F via Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sohal_63 Postat 3 november 2019 Dela Postat 3 november 2019 500 till 1000 liter Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
danne031 Postat 3 november 2019 Dela Postat 3 november 2019 Skulle rekommendera att du kombinerar dina sökningar med texten liveaquaria, det är en amerikansk butik online men de har oftast väldigt bra fakta och rekommendationer till djuren. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Chilli Postat 3 november 2019 Författare Dela Postat 3 november 2019 Inget bra alternativ till mitt reefer 425. Jag misstänkte det.Jag får helt enkelt vänta tills jag uppgradera mig någon gång i framtiden.Tack för svar! Liveaquaria såg ut som en bra sida. Tack för tipset.Skickat från min SM-G935F via Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 4 november 2019 Dela Postat 4 november 2019 Liveaquaria rekommenderar ofta fisk för väldigt små akvarier. De är ju säljare. Reeflex.net är en mer seriös sida. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.