Kimozabe Postat 21 november 2019 Postat 21 november 2019 Håller på att suga ut sand från akvariet. Är det något jag kan skänka till någon som vill ha eller det är bara att slänga? Mvh Kim Citera
danne031 Postat 21 november 2019 Postat 21 november 2019 Inga problem att spara om den genomgår en grundlig rengöring först. Citera
Kimozabe Postat 21 november 2019 Författare Postat 21 november 2019 18 minuter sedan, danne031 sa: Inga problem att spara om den genomgår en grundlig rengöring först. Tack för svaret. Tänkte mer om man skulle skänka den till någon som vill spara nån krona på sand men jag står inte och gör rent den. Åker på tippen. Mvh Kim Citera
Lasse Postat 23 november 2019 Postat 23 november 2019 Du behöver inte göra ren den - förvara i påsar så du slipper lukten - eller ställ på balkongen. Sen får näste rengöra den. Dumt att skicka iväg något till tippen som kommer från döda koraller. Rädslan för att använda beg. sand är betydligt överdriven - i alla fall från min horisont. MVH Lasse Citera
Kimozabe Postat 24 november 2019 Författare Postat 24 november 2019 15 timmar sedan, Lasse sa: Du behöver inte göra ren den - förvara i påsar så du slipper lukten - eller ställ på balkongen. Sen får näste rengöra den. Dumt att skicka iväg något till tippen som kommer från döda koraller. Rädslan för att använda beg. sand är betydligt överdriven - i alla fall från min horisont. MVH Lasse Tack för svaret Lasse. Tycker inte sanden luktar speciellt mycket men kan inte ha det ståendes här hemma hur länge som helst. Men provar lägga upp en skänkes Mvh Kim Citera
Kimozabe Postat 16 december 2019 Författare Postat 16 december 2019 5 timmar sedan, Alex913 sa: Jag kan ta den. Kan betala frakt Har redan slängt den. Mvh Kim Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.