Postat 12 januari 20205 år Hej Jag heter O och är 6år gammal. Jag fick ett 25L nano med tillbehör av min pappa (som skriver detta) och mamma i julklapp efter att pratat om att ha ett litet akvarium precis som pappa i ett helt år. Akvarium: 25L helglas Belysning: Kessil a80 Cirkulation: Sicce Voyager Nano 1000 Pappa kommer hjälpa mig lite med vattenbyten m.m men jag kommer ta hand om djuren.
Postat 22 januari 20205 år Tjusigt! Blir det utan sand eller kommer det komma sand i framtiden?Skickat från min iPhone med Tapatalk
Postat 22 januari 20205 år Författare 1 timme sedan, izfisk sa: Tjusigt! Blir det utan sand eller kommer det komma sand i framtiden? Skickat från min iPhone med Tapatalk Han kör utan sand.
Postat 23 februari 20205 år Författare På helgerna brukar jag skrapa glaset och pappa hjälper mig byta 50-60 % vatten
Postat 10 april 20205 år Författare O och hans pappa ( jag ) var hemma hos @wrang på besök förra vecka. O fick med sig några ”fraggar”. Tack så mycket
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.