MichaelE Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 tjenare, tänkte kolla vad ni matar era anthias med och hur ofta, själv matar jag med cyklops, mysis, krill och ocean nutritions formula one pellets, detta matar jag med i små mängder 4-5gg per dag, några åsikter på det?skulle också va intressant att veta vilka arter ni håller.Mvh Michael Citera
Ingvar Hellmalm Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 Har squamipinnis matar som du men också OSI flingfoder (marine mix och spirulina) vilket jag ger med automat. Jag tycker denna art är lätt som äter nästan allt man ger. Citera
MichaelE Postat 21 mars 2006 Författare Postat 21 mars 2006 mm, jag har också squamipinnis och har aldrig haft några problem med att få den att käka, det är väll den arten som räknas som den lättaste att få att överleva Citera
stigigemla Postat 21 mars 2006 Postat 21 mars 2006 Jag matar mina en gång om dagen men tills de är mätta vilket tar minst en halvtimme. Citera
Darth Vader Postat 21 mars 2006 Postat 21 mars 2006 tjenare, tänkte kolla vad ni matar era anthias med och hur ofta, själv matar jag med cyklops, Mvh MichaelVad är cyklops?/Robert Citera
Forsberg Postat 21 mars 2006 Postat 21 mars 2006 Jag har Parvirostris dom matar jag med artemia levande och fryst, mysis och röda plankton. Jag matar också små mängder flera gånger . Den frysta artemian och mysisen berikar jag med Julian Sprungs Phytoplan.Mvh Magnus Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.