Postat 27 juli 20205 Ă„r Hej Ă€r de nĂ„gon som fĂ„tt denna att fungera? Har nu haft min sedan Mars 2019 och Ă€nnu inte fĂ„tt den i kontakt med mina pumpar! Har Nu hittat information om att den inte gĂ„r att anvĂ€nda om man har en router som anvĂ€nder bĂ„de 2.4 och 5mgz banden. Hm Ingen info finns om detta pĂ„  Maxspects hemsidor som jag kan hitta. Har fiber via Telia och NvĂ€nder Mesh numera som dĂ„ anvĂ€nder bĂ„de 2.4 och 5 mg.. SĂ„ gĂ„r de inte dĂ„ överhuvudtaget att anĂ€nda den?..Â
Postat 28 juli 20205 Ă„r Jag hade samma problem med min belysning. Den fungerar ocksĂ„ bara pĂ„ 2.4 gHz. Men jag gick in i routern och stĂ€ngde av 5gHz DĂ„ fungerade det att ansluta. Efter det aktiverade jag 5gHz igen och har funkat sen dess.Â
Postat 28 juli 20205 Ă„r Författare Har nu försökt igen att koppla direkt emot ivc ifrĂ„n telefonen. Ăr uppkopplad enligt anvisningarna i SynaGprogrammet att trycka nĂ€sta nĂ€r jag Ă€r uppkopplad, men  sen kommer jag inte lĂ€ngre! Orkar inte brĂ„ka med min router Ă„ stĂ€nga av 5 mhz. Ă€r ett j.. jobb Ă„ Ă„terstĂ€lla. Det Ă€r inte bara Ă„ stĂ€nga av utan mĂ„ste göra om allt igen efter..sĂ„ funkar det inte med denna vĂ€g, dĂ„ kastar jag skiten!!! VĂ€rdelös produkt som jag blivit pĂ„lurad!!!   Â
Postat 28 juli 20205 Ă„r Författare De Ă€r ju en fullstĂ€ndig katastrof att inte Maxspect ens kan ha nĂ„n form av support/ info om hur man installerar förutom programmet!! Har varit i Kontakt med Maxspect, men de bryr sig inte utan sĂ€ger att den gĂ„r bara att köra pĂ„ en Router med 2,4 mhz!! Â
Postat 28 juli 20205 Är Författare Har nu stÀngt av 5 mhz. och det gÄr Inte ÀndÄ! Den sÀger att den Àr uppkollad mot nÄn router som den inte kÀnner igen utan det stÄr enl bild!! funkar inte att lÀgga in lösen
Postat 28 juli 20205 Är Författare Kan man INTE bli mer  Àn förbannad pÄ Maxpect! Har nu letat dom en Idiot över hela nÀtet! Nu hittade jag orsaken!!! Vad tror NI! Se lÀnk! Som Maxpect sjÀlva har svarat pÄ! Men varför inte ge ut den via sin sida! DU Mà STE ha plats/gps IgÄng!!!!!!
Postat 31 augusti 20205 Ă„r sĂ„ var det min tur...  jag kan inte koppla upp mig direkt. jag fĂ„r samma fel som ni fĂ„r - den sĂ€ger att jag inte Ă€r uppkopplad.  stĂ€ngt av 5GHz, men fĂ„r det inte att fungera Ă€ndĂ„. Ăr helt sĂ€ker pĂ„ att jag bara Ă€r uppkopplad pĂ„ 2,4Ghz:    jag har kontrollern i "pulslĂ€ge", dvs att den ska koppla upp sig mot telefon och vidare till wifi.  jag har aktiverat platstjĂ€nst.  förslag pĂ„ Ă„tgĂ€rd?Â
Postat 1 september 20205 Ă„r Vet inte om jag tillför information hĂ€r eller bara slĂ„r in öppna dörrar.  Jag hade ocksĂ„ svĂ„righeter att koppla upp min till nĂ€tverket, och har bĂ„de 2,4 samt 5ghz. Men jag stĂ€ngde inte av 5an.  Försöker minnas men tror jag hittade ett forum dĂ€r jag uppmanades att reseta icv6.   Jag behövde dĂ€refter reseta mina gyres ocksĂ„ för att fĂ„ dessa att koppla ihop med icv6, dĂ„ Ă€ven detta strulade.  Minns Ă„tminstone att jag inte var jĂ€tteimponerad av varken installation eller tillgĂ€nglig information online. Jag har inte kvar min icv6 idag. Â
Postat 1 september 20205 Är 15 timmar sedan, Kim Rosenqvist sa: Vet inte om jag tillför information hÀr eller bara slÄr in öppna dörrar.  Jag hade ocksÄ svÄrigheter att koppla upp min till nÀtverket, och har bÄde 2,4 samt 5ghz. Men jag stÀngde inte av 5an.  Försöker minnas men tror jag hittade ett forum dÀr jag uppmanades att reseta icv6.   Jag behövde dÀrefter reseta mina gyres ocksÄ för att fÄ dessa att koppla ihop med icv6, dÄ Àven detta strulade.  Minns Ätminstone att jag inte var jÀtteimponerad av varken installation eller tillgÀnglig information online. Jag har inte kvar min icv6 idag.    det verkar inte bara vara jag som har problem med dessa, tyvÀrr. jag har stÀngt av mitt 5GHz-nÀt, men lyckas inte ÀndÄ. dock kommunicerar mitt nÀtverk internt pÄ 5GHz-banden, men det borde inte ha nÄgon betydelse tÀnker jag (Unifi-nÀtverk).  jag lyckades faktiskt komma Ät min IVC-6. jag skulle gÄ in i app-store och ge den dÄligt betyg, dÄ jag sÄg att det fanns en annan variant av SYNA-G. den som det stod pÄ hemsidan att jag skulle ladda ner hette Syna-G cloud, men jag hade framgÄng med SYNA-G. sÄ nu funkar det nÀr jag kopplar upp mig direkt mot IVC:n, men ville sÄ klart koppla upp den pÄ mitt nÀtverk.
Postat 1 september 20205 Ă„r 2 timmar sedan, nike83 sa:   det verkar inte bara vara jag som har problem med dessa, tyvĂ€rr. jag har stĂ€ngt av mitt 5GHz-nĂ€t, men lyckas inte Ă€ndĂ„. dock kommunicerar mitt nĂ€tverk internt pĂ„ 5GHz-banden, men det borde inte ha nĂ„gon betydelse tĂ€nker jag (Unifi-nĂ€tverk).  jag lyckades faktiskt komma Ă„t min IVC-6. jag skulle gĂ„ in i app-store och ge den dĂ„ligt betyg, dĂ„ jag sĂ„g att det fanns en annan variant av SYNA-G. den som det stod pĂ„ hemsidan att jag skulle ladda ner hette Syna-G cloud, men jag hade framgĂ„ng med SYNA-G. sĂ„ nu funkar det nĂ€r jag kopplar upp mig direkt mot IVC:n, men ville sĂ„ klart koppla upp den pĂ„ mitt nĂ€tverk. Ja, stegen var i sig relativt logiska har jag för mig, om allt bara att funkat som det skulle. Fick som sagt reseta, bĂ„de icv6 och gyres. Men Ă€ven i appen efter synkningen strulade det. Ibland var det inte möjligt att gĂ„ tillbaka frĂ„n vissa instĂ€llningar/modes, dĂ„ vissa knappar var grĂ„markerade, för att tvĂ„ timmar senare vara funktionella igen. Knappt sĂ„ jag vĂ„gade utforska alla möjliga instĂ€llningar. Vissa kĂ€ndes som ett svart hĂ„l đ
GĂ„ med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.