Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat

Ser att jänkarna erbjuder den typen av testing för att söka felkällor till t.ex. varför fiskar blir sjuka osv.. 

Det hade varit mitt i blinken för mig som har ett oidentifierat problem med fiskarna men jag finner inte något ställe i europa som erbjuder denna tjänsten. Någon som vet om var man kan köpa den/om den finns?

https://aquabiomics.com/

• 11 månader senare...
Postat
  • Författare
On 2021-09-07 at 10:54, OR20 skrev:

@Dimorb du kanske skulle vara intresserad av denna 

Tack.

Har vetat om denna ett tag nu. Det är länken jag la till i posten över och jag har också haft direkt kontakt med de som erbjuder tjästen i både USA och Europa så visste om det. :) 

Postat

@Dimorb vad kul att flera kollar på det. Du får gärna dela med dig när/om du gjort dina tester samt framförallt om du testar några bakterie produkter. Det är ju som sagt lite svårt att utreda vad de egentligen består av......

Postat
  • Författare
2 timmar sedan, OR20 skrev:

@Dimorb vad kul att flera kollar på det. Du får gärna dela med dig när/om du gjort dina tester samt framförallt om du testar några bakterie produkter. Det är ju som sagt lite svårt att utreda vad de egentligen består av......

De kom så sent på marknaden med det där samarbetet med oceamo att jag sänd fiskarna till lab för undersökning så har inte använt någon av deras tjänster än.

Postat

@Dimorb ok, det var ju synd! Hoppas att du fick vetskap om vad som hände baserat på den rapport du fick från det lab du jobbade med.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.