Mathias81 Postat 6 november 2020 Postat 6 november 2020 äter dom fiskar? har läst lite om dom och det står att dom kan äta fiskar ibland. för nu är det så att jag har haft min i 1 vecka och jag saknar två fiskar och 1 räka. pepparmintsräkan, 1 gylta och 1 sandvändare. för jag har inte sett ngn av dom tre på 5 dagar. för första dagarna med hummern i karet så jag alla tre av dom. Citera
kaptenen Postat 7 november 2020 Postat 7 november 2020 Ja jag skulle säga att det är orsaken till att du saknar dina mindre fiskar och räkor.. Citera
Mathias81 Postat 8 november 2020 Författare Postat 8 november 2020 20 timmar sedan, kaptenen said: Ja jag skulle säga att det är orsaken till att du saknar dina mindre fiskar och räkor.. Tack så mycket. Citera
greger Postat 8 november 2020 Postat 8 november 2020 Koraller och friska fiskar går den vanligen inte på, men lägre djur är ju i farozonen, speciellt bottenlevande och de som inte är så snabba eller sitter fast. De behöver större kar och mycket mat då de växer hyggligt snabbt och blir stora som en nyårshummer 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.