kaptenen Postat 26 december 2020 Postat 26 december 2020 Hej! Fick hem resultatet från senaste ICP via triton idag och när jag är inne och försöker ladda hem PDF:en som jag brukar så hittar jag inte i senaste uppdateringen av hemsidan vart det är någonstans? Upplever någon annan liknande problem? Verkar bara finnas ett interaktivt schema som man kan välja värden och ladda hem en bild av det. Om det är så att PDF:en har försvunnit och möjligheten att ladda hem den så är det ett stort minus enligt mig. Citera
Christian_N Postat 27 december 2020 Postat 27 december 2020 Letade själv efter den när jag skulle länka till en annan som var nyfiken på hur mitt senaste test såg ut men hittade inte funktionen. Verkar som dom har plockat bort det. Men lyckas du få fram det så säga gärna till hur. Citera
wrang Postat 27 december 2020 Postat 27 december 2020 (ändrat) Problem de letar efter enigt support, tekniker jobbar på det... ”Our programmer is working on it at the moment and there will be a share button operational next week.” @kaptenen https://www.facebook.com/groups/729738600413073/?ref=share Ändrat 27 december 2020 av wrang 1 1 Citera
kaptenen Postat 27 december 2020 Författare Postat 27 december 2020 Tack! Då får jag hålla utkik när de har fixat problemet. Försökte mejla dem men fick bara tillbaka att deras mejladress inte är i bruk. Citera
runstenen Postat 28 december 2020 Postat 28 december 2020 Samma här. Ingen pdf. Fick göra skärmdumpar och skriva ut .. Citera
Tobbe.R Postat 28 december 2020 Postat 28 december 2020 fick detta från Triton idag We are not able to offer this right now, but we are working on it and it will be available in future. The evaluation pages have changed and we have to adapt the PDF document to it in the future. This is not a small task and it will take time. 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.