Tedb Postat 31 mars 2006 Dela Postat 31 mars 2006 Hittade den här på ett annat forum dunder pryttel för att mata tex tubastrea med den går att fälla ut om man har djupt kar. Så kanske man ska satsa på ett par tubastrea snart hehe. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 31 mars 2006 Dela Postat 31 mars 2006 kanon Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 31 mars 2006 Dela Postat 31 mars 2006 Jag har en från Drakfisken.se . Längd 30 cm och kostar någon tjuga. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tedb Postat 31 mars 2006 Författare Dela Postat 31 mars 2006 Denna kan bli 70 cm ovärderlig i mitt höga kar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
GustavF Postat 31 mars 2006 Dela Postat 31 mars 2006 Jag har en från Drakfisken.se . Längd 30 cm och kostar någon tjuga.Hittar ingen på drakfiskens hemsida. Du kanske kan guida mig rätt? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 31 mars 2006 Dela Postat 31 mars 2006 Det bästa är väl att ringa / mala. Jag köpte den när jag hälsade på. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
GustavF Postat 1 april 2006 Dela Postat 1 april 2006 Aha. Den kanske kommer upp så småningom. Hans verkar ha fullt upp med beställningar just nu och nämnde någonstans att uppdatering av hemsidan var på G. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jocke Postat 17 april 2006 Dela Postat 17 april 2006 matpipett från kentmarine finns den att köpa i sverige? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
GustavF Postat 17 april 2006 Dela Postat 17 april 2006 Borde väl inte vara en omöjlighet att ta in för de som säljer Kent Marines produkter. Marinakvariet säljer ju enligt uppgift Micron filterpåsar från Kent så de kanske kan ta in.Pipetten heter Nautilus Seasquirt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.