Draedon Postat 5 april 2006 Författare Dela Postat 5 april 2006 Kanske Stig kan svara på frågan om osmosen renar sämre om trycket inte är tillräckligt?För om jag ska installera en sån där pump i badrummet (vi bor i en 2:a på 75m2 så utrymmet är minst sagt begränsat)så tror jag att min bättre hälft kommer få fnatt...Har beställt en osmos nu, blev en sån här:http://www.pwss.se/product.php?productid=2479&cat=504&page=1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 5 april 2006 Dela Postat 5 april 2006 Du har tillräckligt tryck! Du kan ju alltid ringa vattenverket men de har underhållsschema och åker runt och kollar tryck i olika stadsdelar när förbrukningen är hög. Det är hundra gånger troligare att det är något med din osmos. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Draedon Postat 6 april 2006 Författare Dela Postat 6 april 2006 ja, jag skulle tro det med.. med tanke på att den har legat oanvänd och halvtorr ett tag.nu efter 1½ dygn är jag snart uppe i 10l vatten. hoppas att pwss är snabba på att skicka så jag kan fylla upp snart. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.