Draedon Postat 4 april 2006 Dela Postat 4 april 2006 finns det någon butik med saltvatten i sortimentet i linköpingstrakten?och isf har dom skapliga priser? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 4 april 2006 Dela Postat 4 april 2006 en av dom större ligger väl där,tror jag Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Norberg Postat 4 april 2006 Dela Postat 4 april 2006 Korallfisken finns i Linlöping!De brukar ha trevliga saker hemma! Både fisk och koraller!http://www.korallfisken.com Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Draedon Postat 4 april 2006 Författare Dela Postat 4 april 2006 tack o bock! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Draedon Postat 4 april 2006 Författare Dela Postat 4 april 2006 uj vilka knasiga öppettider.. där sket det sig bor man i dalarna är man dömd till postorder / en dags bilresa verkar det som... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Capote Postat 4 april 2006 Dela Postat 4 april 2006 uj vilka knasiga öppettider.. där sket det sig bor man i dalarna är man dömd till postorder / en dags bilresa verkar det som...Ring dom de brukar inte vara omöjliga på andra tider. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lejonkungen Postat 5 april 2006 Dela Postat 5 april 2006 Skulle köpa IKS-grejor av dem. De orkade inte ringa upp fast de lovat. Har pratat tidigare med dem också och de verkar inte vilja sälja saker (till mig ialla fall). Jag köper av andra istället. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Capote Postat 5 april 2006 Dela Postat 5 april 2006 Jag har fått jättebra service av dem och tycker att de är kunniga. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Klubbsson Postat 5 april 2006 Dela Postat 5 april 2006 Jag har uppleft dom som lite "torra" över telefon. Men när man kommer dit så är dom trevliga och bjuder på kaffe. Deras sortiment är ett av dom större, Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Perk Postat 5 april 2006 Dela Postat 5 april 2006 De vill gärna bestämma vad du ska köpa och vill du inte köpa det de bestämmer så kan de bli lite aviga. Annars har de mycket fin kvalitet på fiskar och koraller, mycket att välja på och mycket erfarenhet. Dock har jag på grund av första meningen slutat handla där eftersom jag som kund inte vill känna mig påhoppad av att jag inte gör exakt som de rekommenderar. Detta är min personliga erfarenhet och med tanke på vad andra skriver så verkar det vara lite olika hur de behandlar kunderna.PS. moderator får väl plocka bort detta inlägg om det anses som inte passa reglerna för SG (eller skicka ett PM så gör jag det) DS. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 5 april 2006 Dela Postat 5 april 2006 Skulle köpa IKS-grejor av dem. De orkade inte ringa upp fast de lovat. Har pratat tidigare med dem också och de verkar inte vilja sälja saker (till mig ialla fall). Jag köper av andra istället.Känner igen det jag med!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.